"Zawameku Machi ga..."

22 maio 2007 às 10:40
Heeeeeeeeeeeeey! *_______*
Look at my eyes! Can you see? They are shining!!!
OMG! Yesterday was a VERY GOOD day...
Well... Look at this image and after read the post ^^

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Well... ((again? o.o)) Did you see that CD?!
That is an Original CD from my Favourite Band: What is the band? Hm Hm?? ^_________^
Do As Infinityyyyyyyyyy

It arrived yesterday at 12 o' clock whem I was at my "Lunch Time" ((after morning work)). My cousin Jeoh put it in my hands and... O_O You can ask me why my COUSIN gave me the CD ^^ No, isn't a gift from him =D Let me tell...

MY "house" have not a fix address, so I need to receive my posts at my cousin's house, because his house have a number to receive correspondeces ((mails)). So I use his address ((strange? Confuse? O_______O Yeah, it is...)) All my letters arrive in his house and after he send it to me and "put in my hands" ^^ Was always like this and if he don't say that it's an inconvenient, I'll keep givin' his address for all I need to receive ^____^

My CD was at his house. And when he arrived at home, He took the package and tried to guess what was inside it, because it was a voluminous pack. =] After that, He went to my house ((that is near his house)) and... Gave me the envelope...

Waaaaaaaaaa~

Was sooo perfect! ^__________^
I passed by this sensation other times ((I have two others CD's from DAI)) But always I buy some new CD I feel something strange inside me... Is a very nice sensation and I really want to feel it many more times \o/~

This CD's name is Tangerine Dream and it is the FIRST CD Single that Do As Infinity released in it's career, in 1999 year. The CD contains 08 tracks ((04 tracks and theirs "Instrumental Version")) and... IT'S PERFECT! \o/

Hmm...
Think that's all!
Bye bye, everybody! o/~
Ja mata ne...

2 comentários

  1. VSam Says:

    Heeeeeeeeeeeeey! *_______*
    Olha para os meus olhos! Tá vendo? Eles estão brilhaaaaando!!!
    OMG! Ontem foi um dia MUIOTO BOM...
    Bem... Olhe a imagem abaixo e depois leia o post ^^
    ----------------------------------------------------------
    Bem... ((Denovo O.o?)) você viu aquele CD?!
    Ele é um CD Original da minha banda favorita: Qual é a bandaaaa? Hm Hm?? ^___________^
    Do As Infinityyyyyyyyyyyyy

    Ele chegou ontem ao meio dia quando eu estava no meu horário de almoço ((depois do trabalho de manhã)). Meu primo Jeoh me entregou ele e... O_O Você pode estar se perguntandop porque o meu PRIMO me deu o CD ^^ Não, não é um presente dele pra mim =D Deixe-me contar...

    Minha "casa" não tem um endereço fixo, então eu preciso receber as minhas postagens pela casa do meu primo, porque a casa dele tem um número de correspondência. Então eu uso o endereço dele ((Estranho? Confuso? O___O Oh, sim...)) Todas as minhas cartas chegam na casa dele e depois ele me envia ^^ Sempre foi assim, desde que me mudei pra onde moro agora, e enquanto não for um incoveniente, eu continuarei dando o endereço dele para tudo o que eu precisar receber pelo correio xDD

    Meu CD estava na casa dele. Então quando o Jeoh chegou, pegou o pacote e tentou adivinhar o que estava dentro dele, porque era um pacote volumoso ((e quem o conhece SABE que ele é CURIOSO xDD)). Depoisa disso, ele levou o pacote lá em casa e... Me entregou...

    Waaaaaaaaaaaa~

    Foi tããão perfeitooo! ^___________^
    Eu passei por essa sensação outras vezes ((Eu tenho outros dois CD's de DAI)) Mas sempre que eu compro um CD novo, algo estranho acontece dentro de mim... É uma sensação MUITO boa e eu quero senti-la outras tantas vezes \o/~

    Este CD se chama Tangerine Dream e é o primeiro Single da carreira deles, lançado em 1999 ((eu tinha 09 aninhos ^^)). O CD contém 08 músicas ((sendo que são quatro faixas e mais as suas versões instrumentais)) e... ELE É PERFEITO! \o/

    Hmm...
    Acho que isto é tudo!
    Tchauzinho, povos! o/~
    Ja mata ne...

  2. Anônimo Says:

    OMG!!!! UM CD DO DAI!!!!!!!
    Eu quero tb!!!!!!!

    o_O

    Absorvi seus comentários lá no meu blog!

    Arigatou gozaimashita!

    Ja mata ne! o/

[ stand up! jweick ] | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com Distribuído por Templates